Nasi Eksperci
OSKAR&CO to grupa Ekspertów z obszaru sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania zespołem, negocjacji, komunikacji, którzy w pracy szkoleniowo-doradczej opierają się na wartościach mających przynieść klientom wymierne korzyści biznesowe. W aktywnym podejściu do klienta kierujemy się wartościami, które sprawiają, że wspólnie odkrywamy obszary rozwoju, dochodząc do istoty towarzyszących im wyzwań, które adresujemy w ciekawy i przystępny sposób, aby wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkoleń przyniosły szybki i konkretny efekt.
- Profesjonalny luz
- Autentyczność
- Prowokatywność
- Dynamika
- Ciekawość
- Wolność
Poznaj naszych Ekspertów
Oskar Jankowiak
Partner
Sprzedaż, Obsługa Klienta, Zarządzanie Zespołem, Negocjacje, Komunikacja
Oskar wierzy, że można czerpać radość z prowadzenia biznesu, niezależnie od jego skali, by dawał poczucie niezależności finansowej, satysfakcji, prestiżu i wolności.
Podczas szkoleń stawia na pełne wykorzystanie potencjału grupy, by dostarczyć wiedzę i umiejętności bezpośrednio przekładające się na wymierne korzyści sprzedażowe. Za sprawą otwartości, dynamiki i energii pobudzającej uczestników szkolenia sprawia, że treści i przekazywana wiedza na długo pozostaje w pamięci i jest realnie wykorzystywana w ich codziennej pracy. Kluczowym dla Oskara jest, aby szkoleni pracownicy organizacji wyszli ze szkoleń z pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności. Dlatego podczas warsztatów szczególną uwagę przykłada do wydobycia najlepszych praktyk i wiedzy dla biznesu, umiejętności wynikających z doświadczenia handlowców, kierowników sprzedaży oraz rynku.
Kwintesencją prowadzonych szkoleń jest atmosfera zaufania i otwartości uczestników wspierająca rozwój kompetencji i skutecznego uczenia się.
- Budowanie trwałych relacji partnerskich opartych na modelu doradczym
- Wyszukiwanie obszarów potrzeb klientów i pobudzanie ich
- Skuteczne adresowanie problemów klienta
- Diagnozowanie problemów firmy i definiowanie wąskich gardeł
- Pokonywanie obiekcji klienta do produktu, handlowców, uprzedzeń wobec sprzedaży i sprzedawców
- Wychwytywanie motywów zakupowych klienta i ich adresowanie
- Organizacja pracy, budowanie trwałych relacji w zespole
- Rozwijanie kompetencji i umiejętne wspieranie zespołu
- Motywujące delegowanie zadań, budowanie współodpowiedzialności za wynik, efektywne monitorowanie i egzekwowanie zadań
Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach managerskich oraz jako członek zarządu w polskich spółkach. Rozumie i posiada praktyczną wiedzę związaną z wyzwaniami stojącymi przed przedsiębiorcami i small biznesem. Ponadto posiada 16-letnie doświadczenie coachingowe i szkoleniowe w obszarze sprzedaży, zarządzania i obsługi klienta.
Przeprowadził szereg szkoleń, które przełożyły się na wymierne korzyści biznesowe wielu organizacji, zmieniając ich oblicze i pozycję na rynku. Indywidualny konsultant zarówno małych firm rodzinnych, przedsiębiorstw, jak i członków zarządu międzynarodowych korporacji. Bezpośrednio współpracował i wspierał managerów na różnorodnym poziomie zaszeregowania w organizacjach. Podczas zorganizowanych szkoleń rozwinął umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne handlowców oraz pracowników bezpośrednio obsługujących klientów.
- Farmacja
- Bankowość
- FMCG
- Wyposażenie wnętrz
- Gastronomia i Hotelarstwo
- Produkcja
- Motoryzacja
- RTV/AGD
Aleksandra Jankowiak
Partner
Komunikacja, Rekrutacja, Oceny pracowników, Rozwój Talentów
Aleksandra wierzy, że ludzie są podstawą zdrowej i efektywnie funkcjonującej organizacji, a właściwy dobór pracowników bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy.
Podczas szkoleń szczególną uwagę przykłada do dbałości o każdego uczestnika, by kończąc szkolenie był wyposażony w solidną dawkę wiedzy i umiejętności realnie wpierających organizację. Profesjonalizm konsultingu wynika zarówno z różnorodnego doświadczenia, umiejętności patrzenia na wyzwania uczestników z różnych perspektyw, jak i skrupulatności i dbałości o szczegóły dostarczanych rozwiązań. Podczas szkoleń mocno opiera się na zasobach zespołu wydobywając najlepsze praktyki i wiedzę dla organizacji.
- Definiowanie kompetencji kluczowych dla rozwoju danej organizacji
- Budowanie mierników oceny pracowniczej
- Wdrażanie modeli i oceny zespołów
- Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych (assessment center, wywiad behawioralny, selekcja behawioralna)
- Budowanie otwartości w zespole oraz kształcenie asertywnych postaw
- Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w zespole
Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w firmie konsultingowej z wielkiej czwórki oraz w pracy z zespołami przy realizacji ogólnopolskich projektów szkoleniowych.
Przeprowadziła szereg projektów doradczych i szkoleniowych w zakresie budowy modeli kompetencyjnych, assesment center, procesów rekrutacyjnych, a także pracy i relacji wewnątrz zespołowych.
W podejściu do powierzanych projektów kieruje się pasją i niezwykłą uważnością, dzięki czemu buduje z ich uczestnikami otwarte relacje oparte na zaufaniu.
- FMCG
- Media
- IT
- Gastronomia
Paweł Gajewski
Konsultant
Sprzedaż, Obsługa Klienta, Budowanie Współpracy z Kluczowymi Klientami, Negocjacje
Paweł wierzy, że firmy odnoszące sukcesy na konkurencyjnym rynku to te, które wykazują długofalowe wzrosty sprzedaży. Dlatego w swoich szkoleniach kreuje paradygmat sprzedaży oparty na budowie autentycznych relacji biznesowych z klientami, zaufaniu, dogłębnym poznaniu produktów i otoczenia rynkowego, a także na skutecznej komunikacji, językowo dostosowanej do właściwych grup odbiorców.
Podczas szkoleń stawia na pełne wykorzystanie potencjału grupy, by dostarczyć wiedzę i umiejętności bezpośrednio przekładające się na wymierne korzyści sprzedażowe. Punktem wyjścia szkoleń jest budowa świadomości w uczestnikach na ile realnie znają produkty, usługi i otoczenie biznesowe w którym funkcjonują. Intrygujące podejście do diagnozy problemów i refleksji nad otoczeniem biznesowym pozwala wydobyć z uczestników eksperckość. Nadanie perspektywy kupców i klientów uczy umiejętności holistycznego i skutecznego adresowania ich potrzeb. A prezentowane techniki komunikacji budują zrozumienie i wpływają na efekt sprzedażowy. Uczestnicy szkoleń już po kilku tygodniach znacząco poprawiają swoje wyniki sprzedażowe rezonując energią, profesjonalizmem i pewnością siebie dostrzegalną przez odbiorców.
Charakterystyką szkoleń jest dynamika, refleksja, prowokacyjność i atmosfera zaufania uczestników wspierająca rozwój umiejętności sprzedażowych.
- Wyszukiwanie obszarów potrzeb klientów i pobudzanie ich
- Skuteczne adresowanie problemów klienta
- Techniki budowania przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy i zaufaniu
- Skuteczna prezentacja oferty produktowej
- Wielopłaszczyznowa komunikacja dostosowana do określonych grup odbiorców
- Autoprezentacja budząca zaufanie klientów
- Skuteczne techniki negocjacyjne w dynamicznym otoczeniu biznesowym
Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży. Odpowiedzialny zarówno za rynek polski jak i rynki Europy środkowo-wschodniej. 20-letnie doświadczenie szkoleniowe w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
Przeprowadził szereg szkoleń, które pomogły międzynarodowym korporacjom skuteczniej wejść na rynek polski, a polskim firmom wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.
Bezpośrednio współpracował i wspierał handlowców i menedżerów na różnorodnym poziomie zaszeregowania w organizacjach. Podczas przeprowadzonych szkoleń rozwinął umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne handlowców oraz pracowników bezpośrednio obsługujących klientów i konsumentów.
- Wyposażenie wnętrz
- RTV/AGD
- Budownictwo
Aleksandra Grotowska
Konsultant
Komunikacja, Work-Life Balance, Life Coaching
Aleksandra wierzy, że wdrożenie w organizacji metod odpowiedniej, skutecznej komunikacji tworzy środowisko, w którym ludzie chętnie pracują, rotacja pracowników jest minimalna, a firma staje się pracodawcą, pożądanym przez kandydatów.
Przeprowadzane szkolenia cechują się przede wszystkim użytecznością. Uczestnicy pracują na realnych przykładach z życia organizacji, a przekazywana wiedza i wykształcone umiejętności są szybko wykorzystywane w środowisku pracy. Fundamentem spotkań jest otwarta i komfortowa atmosfera, sprzyjająca rozwojowi zaangażowanych osób. Wiedza jest podawana w sposób zróżnicowany, dostosowany do potrzeb oraz możliwości uczestników.
Przepełnione empatią i użytecznością szkolenia przywracają uczestnikom efektywność życiową i zawodową, a organizacje stymulują do długofalowego rozwoju w trudnym otoczeniu biznesowym i rynku pracownika.
- Zapobieganie i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Budowanie skuteczniej informacji zwrotnej
- Konstruktywny i motywujący dialog
- Budowanie asertywności
- Arkana skutecznej komunikacji wewnętrznej firmy
- Rozwój osobisty i ścieżki kariery
Konsultant z jedenastoletnim doświadczeniem szkoleniowym zdobytym podczas pracy zarówno z osobami indywidualnymi jak i w pracy z firmami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.
Szczególnie bliskie są jej sesje indywidualne podczas, których może w pełni zadbać o przywrócenie klientowi równowagi życiowej i komfortu funkcjonowania w obliczu trudnych wyzwań. Ponadto jest wybitnym ekspertem w zakresie komunikacji biznesowej i wewnętrznej w firmach. Jak mało kto zwraca szczególną uwagę na techniki komunikacji tradycyjnej oraz z wykorzystaniem współczesnych narzędzi komunikacji elektronicznej.
- Nieruchomości
- Uroda i Zdrowie
- Edukacja
Aleksander Sucharkiewicz
Konsultant
Zarządzanie zespołem, Obsługa Klienta, Sprzedaż, Negocjacje
Aleksander wierzy, że kluczem do sukcesu każdej firmy jest dobrze dobrany, zmotywowany, wyposażony w praktyczną wiedzę oraz zintegrowany zespół. Wynikiem tego jest zrozumienie wizji i misji firmy oraz współpraca wszystkich pracowników w realizacji wspólnych zadań.
Podczas szkoleń łączy wiedzę teoretyczną z doświadczeniem własnym i uczestników, czego efektem jest wypracowanie rozwiązań, które znacznie łatwiej wdrażane są w codziennej pracy. Szczególny nacisk kładzie na systematyczne włączenie nabytych umiejętności czego efektem jest zwiększanie skuteczności i zadowolenia z wykonywanej pracy. Wierzy, że jednym z najważniejszych efektów każdego szkolenia powinna być zmiana zachowań i przyzwyczajeń.
- Budowanie skutecznych systemów premiowych i KPI
- Organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
- Identyfikacja potrzeb i wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Zarządzanie sobą, pracownikami oraz zespołami z wykorzystaniem wartościowych informacji zwrotnych
- Tworzenie planów sprzedażowych i budżetów rocznych
- Miękka windykacja należności przez handlowców
- Identyfikowanie potrzeb rozwojowych poszczególnych pracowników i rozwijanie ich kompetencji
Konsultant z wieloletnim doświadczeniem managerskim zdobytym m.in. w spółkach giełdowych. Odpowiedzialny za sprzedaż na rynku polskim oraz oraz wsparcie sił sprzedaży na rynku azjatyckim a także budowanie i motywowanie skutecznych zespołów sprzedażowych.
- Wyposażenie wnętrz
- FMCG
- Gastronomia i Hotelarstwo
- Produkcja
Konrad Gotlib
Konsultant
Zarządzanie, Marketing Sprzedaży, Komunikacja z Klientem
Konrad wierzy, że zarządzanie organizacją, przedsiębiorstwem czy sprzedażą może być efektywne i przynosić satysfakcję, by managerowie kierujący zespołami mogli bardziej czerpać z życia. Ze szczególną uwagą podchodzi do rozumienia potrzeb organizacji i jej klientów przygotowując właściwy dobór narzędzi dotarcia do odbiorców. Fundamentem w pracy z klientem jest otwartość na potrzeby, efektywność finansowa proponowanych rozwiązań, wyobraźnia i kreatywność przekładająca się na wymierne efekty biznesowe.
- Komercjalizacja ofert konsumenckich i portfolio produktów
- Tworzenie komunikatów korzyści wspierających sprzedaż
- Wzmacnianie zaangażowania klientów i pobudzanie rotacji produktów
- Dobór i ocena opłacalności narzędzi marketingu sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie obecnych
- Rozwój komunikacji z klientem wzmacniającej długofalowe relacje
Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach FMCG oraz sektorze bankowym na stanowiskach wyższego szczebla w obszarze marketingu.
Szczególnie bliski jest mu model komunikacji i zarządzania w amerykańskich i francuskich organizacjach. Z sukcesami zarządzał marketingiem marki oraz handlowym na poziomie polskim oraz międzynarodowym. Tworzył od podstaw i rozwijał komunikację marki, przeprowadził szereg badań potrzeb klientów i konsumentów. przygotowywał wprowadzenie nowych produktów na rynek, strategię dystrybucyjną oraz komunikację. Wspierał rozwój talentów w ramach programów managerskich oraz zarządzał kilkuosobowymi zespołami o różnym poziomie zaszeregowania pracowniczego.
- FMCG
- Gastronomia i Hotelarstwo
- Bankowość
- Farmacja
Patrycja Woszczyk
Konsultant
Zarządzanie Pokoleniami, Budowanie zaangażowania, Rozmowy Rozwojowe
Życiową misją Patrycji jest inspirowanie pracowników i liderów do nieustannego rozwoju oraz uczenie organizacji, jak czerpać siłę z zarządzania różnorodnością. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem zaangażowania pracowników będących na różnych etapach rozwoju zawodowego oraz podnoszeniem efektywności osobistej. Jest współautorką Power Auditu (narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników) oraz raportów w ramach cyklu pt. „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”
- Zrozumienie pokoleń przekładające się na efektywność biznesową
- Obsługa dojrzałego klienta
- Konstruktywny i motywujący dialog
- Międzypokoleniowe zarządzanie pracownikami
Trenerka, 8 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami, 14 lat w sprzedaży, autorka i współautorka ponad 150 narzędzi badawczych, przez 6 lat zarządzała pracownikami wiedzy. Autorka ponad 40 publikacji tematycznych (w tym na temat zachowań podejmowanych przez pracowników i liderów, mających wpływ na poziom ich energii, zaangażowania oraz skuteczności). Odpowiadała za kreowanie produktów, politykę cenową, relacje z klientami, reprezentowanie firmy na konferencjach i w kontaktach z mediami. Kierownik merytoryczna projektów związanych z zarządzaniem pokoleniami, twórczyni autorskich programów szkoleniowych w tym zakresie.
- IT
- Telefonia komórkowa
- Logistyka
- Farmacja
- Bankowość
- FMCG
Wiemy, że zmieniliśmy oblicze firm
i skutecznie rozwinęliśmy kompetencje ludzi
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe i już dziś dołącz do ich grona!