OSKAR&CO to grupa Ekspertów z obszaru sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania zespołem, negocjacji, komunikacji, którzy w pracy szkoleniowo-doradczej opierają się na wartościach mających przynieść klientom wymierne korzyści biznesowe. W aktywnym podejściu do klienta kierujemy się wartościami, które sprawiają, że wspólnie odkrywamy obszary rozwoju, dochodząc do istoty towarzyszących im wyzwań, które adresujemy w ciekawy i przystępny sposób, aby wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkoleń przyniosły szybki i konkretny efekt.

  • Profesjonalny luz
  • Autentyczność
  • Prowokatywność
  • Dynamika
  • Ciekawość
  • Wolność

Poznaj naszych Ekspertów

Oskar Jankowiak

Partner

Sprzedaż, Obsługa Klienta, Zarządzanie Zespołem, Negocjacje, Komunikacja

Oskar wierzy, że można czerpać radość z prowadzenia biznesu, niezależnie od jego skali, by dawał poczucie niezależności finansowej, satysfakcji, prestiżu i wolności.

Podczas szkoleń stawia na pełne wykorzystanie potencjału grupy, by dostarczyć wiedzę i umiejętności bezpośrednio przekładające się na wymierne korzyści sprzedażowe. Za sprawą otwartości, dynamiki i energii pobudzającej uczestników szkolenia sprawia, że treści i przekazywana wiedza na długo pozostaje w pamięci i jest realnie wykorzystywana w ich codziennej pracy. Kluczowym dla Oskara jest, aby szkoleni pracownicy organizacji wyszli ze szkoleń z pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności. Dlatego podczas warsztatów szczególną uwagę przykłada do wydobycia najlepszych praktyk i wiedzy dla biznesu, umiejętności wynikających z doświadczenia handlowców, kierowników sprzedaży oraz rynku.

Kwintesencją prowadzonych szkoleń jest atmosfera zaufania i otwartości uczestników wspierająca rozwój kompetencji i skutecznego uczenia się.

  • Budowanie trwałych relacji partnerskich opartych na modelu doradczym
  • Wyszukiwanie obszarów potrzeb klientów i pobudzanie ich
  • Skuteczne adresowanie problemów klienta
  • Diagnozowanie problemów firmy i definiowanie wąskich gardeł
  • Pokonywanie obiekcji klienta do produktu, handlowców, uprzedzeń wobec sprzedaży i sprzedawców
  • Wychwytywanie motywów zakupowych klienta i ich adresowanie
  • Organizacja pracy, budowanie trwałych relacji w zespole
  • Rozwijanie kompetencji i umiejętne wspieranie zespołu
  • Motywujące delegowanie zadań, budowanie współodpowiedzialności za wynik, efektywne monitorowanie i egzekwowanie zadań

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach managerskich oraz jako członek zarządu w polskich spółkach. Rozumie i posiada praktyczną wiedzę związaną z wyzwaniami stojącymi przed przedsiębiorcami i small biznesem. Ponadto posiada 16-letnie doświadczenie coachingowe i szkoleniowe w obszarze sprzedaży, zarządzania i obsługi klienta.

Przeprowadził szereg szkoleń, które przełożyły się na wymierne korzyści biznesowe wielu organizacji, zmieniając ich oblicze i pozycję na rynku. Indywidualny konsultant zarówno małych firm rodzinnych, przedsiębiorstw, jak i członków zarządu międzynarodowych korporacji. Bezpośrednio współpracował i wspierał managerów na różnorodnym poziomie zaszeregowania w organizacjach. Podczas zorganizowanych szkoleń rozwinął umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne handlowców oraz pracowników bezpośrednio obsługujących klientów.

  • Farmacja
  • Bankowość
  • FMCG
  • Wyposażenie wnętrz
  • Gastronomia i Hotelarstwo
  • Produkcja
  • Motoryzacja
  • RTV/AGD

Aleksandra Jankowiak

Partner

Komunikacja, Rekrutacja, Oceny pracowników, Rozwój Talentów

Aleksandra wierzy, że ludzie są podstawą zdrowej i efektywnie funkcjonującej organizacji, a właściwy dobór pracowników bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy.

Podczas szkoleń szczególną uwagę przykłada do dbałości o każdego uczestnika, by kończąc szkolenie był wyposażony w solidną dawkę wiedzy i umiejętności realnie wpierających organizację. Profesjonalizm konsultingu wynika zarówno z różnorodnego doświadczenia, umiejętności patrzenia na wyzwania uczestników z różnych perspektyw, jak i skrupulatności i dbałości o szczegóły dostarczanych rozwiązań. Podczas szkoleń mocno opiera się na zasobach zespołu wydobywając najlepsze praktyki i wiedzę dla organizacji.

  • Definiowanie kompetencji kluczowych dla rozwoju danej organizacji
  • Budowanie mierników oceny pracowniczej
  • Wdrażanie modeli i oceny zespołów
  • Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych (assessment center, wywiad behawioralny, selekcja behawioralna)
  • Budowanie otwartości w zespole oraz kształcenie asertywnych postaw
  • Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w zespole

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w firmie konsultingowej z wielkiej czwórki oraz w pracy z zespołami przy realizacji ogólnopolskich projektów szkoleniowych.

Przeprowadziła szereg projektów doradczych i szkoleniowych w zakresie budowy modeli kompetencyjnych, assesment center, procesów rekrutacyjnych, a także pracy i relacji wewnątrz zespołowych.

W podejściu do powierzanych projektów kieruje się pasją i niezwykłą uważnością, dzięki czemu buduje z ich uczestnikami otwarte relacje oparte na zaufaniu.

  • FMCG
  • Media
  • IT
  • Gastronomia

Paweł Gajewski

Konsultant

Sprzedaż, Obsługa Klienta, Budowanie Współpracy z Kluczowymi Klientami, Negocjacje

Paweł wierzy, że firmy odnoszące sukcesy na konkurencyjnym rynku to te, które wykazują długofalowe wzrosty sprzedaży. Dlatego w swoich szkoleniach kreuje paradygmat sprzedaży oparty na budowie autentycznych relacji biznesowych z klientami, zaufaniu, dogłębnym poznaniu produktów i otoczenia rynkowego, a także na skutecznej komunikacji, językowo dostosowanej do właściwych grup odbiorców.

Podczas szkoleń stawia na pełne wykorzystanie potencjału grupy, by dostarczyć wiedzę i umiejętności bezpośrednio przekładające się na wymierne korzyści sprzedażowe. Punktem wyjścia szkoleń jest budowa świadomości w uczestnikach na ile realnie znają produkty, usługi i otoczenie biznesowe w którym funkcjonują. Intrygujące podejście do diagnozy problemów i refleksji nad otoczeniem biznesowym pozwala wydobyć z uczestników eksperckość. Nadanie perspektywy kupców i klientów uczy umiejętności holistycznego i skutecznego adresowania ich potrzeb. A prezentowane techniki komunikacji budują zrozumienie i wpływają na efekt sprzedażowy. Uczestnicy szkoleń już po kilku tygodniach znacząco poprawiają swoje wyniki sprzedażowe rezonując energią, profesjonalizmem i pewnością siebie dostrzegalną przez odbiorców.

Charakterystyką szkoleń jest dynamika, refleksja, prowokacyjność i atmosfera zaufania uczestników wspierająca rozwój umiejętności sprzedażowych.

  • Wyszukiwanie obszarów potrzeb klientów i pobudzanie ich
  • Skuteczne adresowanie problemów klienta
  • Techniki budowania przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy i zaufaniu
  • Skuteczna prezentacja oferty produktowej
  • Wielopłaszczyznowa komunikacja dostosowana do określonych grup odbiorców
  • Autoprezentacja budząca zaufanie klientów
  • Skuteczne techniki negocjacyjne w dynamicznym otoczeniu biznesowym

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży. Odpowiedzialny zarówno za rynek polski jak i rynki Europy środkowo-wschodniej. 20-letnie doświadczenie szkoleniowe w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.

Przeprowadził szereg szkoleń, które pomogły międzynarodowym korporacjom skuteczniej wejść na rynek polski, a polskim firmom wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.
Bezpośrednio współpracował i wspierał handlowców i menedżerów na różnorodnym poziomie zaszeregowania w organizacjach. Podczas przeprowadzonych szkoleń rozwinął umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne handlowców oraz pracowników bezpośrednio obsługujących klientów i konsumentów.

  • Wyposażenie wnętrz
  • RTV/AGD
  • Budownictwo

Aleksandra Grotowska

Konsultant

Komunikacja, Work-Life Balance, Life Coaching

Aleksandra wierzy, że wdrożenie w organizacji metod odpowiedniej, skutecznej komunikacji tworzy środowisko, w którym ludzie chętnie pracują, rotacja pracowników jest minimalna, a firma staje się pracodawcą, pożądanym przez kandydatów.

Przeprowadzane szkolenia cechują się przede wszystkim użytecznością. Uczestnicy pracują na realnych przykładach z życia organizacji, a przekazywana wiedza i wykształcone umiejętności są szybko wykorzystywane w środowisku pracy. Fundamentem spotkań jest otwarta i komfortowa atmosfera, sprzyjająca rozwojowi zaangażowanych osób. Wiedza jest podawana w sposób zróżnicowany, dostosowany do potrzeb oraz możliwości uczestników.

Przepełnione empatią i użytecznością szkolenia przywracają uczestnikom efektywność życiową i zawodową, a organizacje stymulują do długofalowego rozwoju w trudnym otoczeniu biznesowym i rynku pracownika.

  • Zapobieganie i skuteczne rozwiązywanie konfliktów
  • Budowanie skuteczniej informacji zwrotnej
  • Konstruktywny i motywujący dialog
  • Budowanie asertywności
  • Arkana skutecznej komunikacji wewnętrznej firmy
  • Rozwój osobisty i ścieżki kariery

Konsultant z jedenastoletnim doświadczeniem szkoleniowym zdobytym podczas pracy zarówno z osobami indywidualnymi jak i w pracy z firmami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi.

Szczególnie bliskie są jej sesje indywidualne podczas, których może w pełni zadbać o przywrócenie klientowi równowagi życiowej i komfortu funkcjonowania w obliczu trudnych wyzwań. Ponadto jest wybitnym ekspertem w zakresie komunikacji biznesowej i wewnętrznej w firmach. Jak mało kto zwraca szczególną uwagę na techniki komunikacji tradycyjnej oraz z wykorzystaniem współczesnych narzędzi komunikacji elektronicznej.

  • Nieruchomości
  • Uroda i Zdrowie
  • Edukacja

Aleksander Sucharkiewicz

Konsultant

Zarządzanie zespołem, Obsługa Klienta, Sprzedaż, Negocjacje

Aleksander wierzy, że kluczem do sukcesu każdej firmy jest dobrze dobrany, zmotywowany, wyposażony w praktyczną wiedzę oraz zintegrowany zespół. Wynikiem tego jest zrozumienie wizji i misji firmy oraz współpraca wszystkich pracowników w realizacji wspólnych zadań.

Podczas szkoleń łączy wiedzę teoretyczną z doświadczeniem własnym i uczestników, czego efektem jest wypracowanie rozwiązań, które znacznie łatwiej wdrażane są w codziennej pracy. Szczególny nacisk kładzie na systematyczne włączenie nabytych umiejętności czego efektem jest zwiększanie skuteczności i zadowolenia z wykonywanej pracy. Wierzy, że jednym z najważniejszych efektów każdego szkolenia powinna być zmiana zachowań i przyzwyczajeń.

  • Budowanie skutecznych systemów premiowych i KPI
  • Organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
  • Identyfikacja potrzeb i wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • Zarządzanie sobą, pracownikami oraz zespołami z wykorzystaniem wartościowych informacji zwrotnych
  • Tworzenie planów sprzedażowych i budżetów rocznych
  • Miękka windykacja należności przez handlowców
  • Identyfikowanie potrzeb rozwojowych poszczególnych pracowników i rozwijanie ich kompetencji

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem managerskim zdobytym m.in. w spółkach giełdowych. Odpowiedzialny za sprzedaż na rynku polskim oraz oraz wsparcie sił sprzedaży na rynku azjatyckim a także budowanie i motywowanie skutecznych zespołów sprzedażowych.

  • Wyposażenie wnętrz
  • FMCG
  • Gastronomia i Hotelarstwo
  • Produkcja

Konrad Gotlib

Konsultant

Zarządzanie, Marketing Sprzedaży, Komunikacja z Klientem

Konrad wierzy, że zarządzanie organizacją, przedsiębiorstwem czy sprzedażą może być efektywne i przynosić satysfakcję, by managerowie kierujący zespołami mogli bardziej czerpać z życia. Ze szczególną uwagą podchodzi do rozumienia potrzeb organizacji i jej klientów przygotowując właściwy dobór narzędzi dotarcia do odbiorców. Fundamentem w pracy z klientem jest otwartość na potrzeby, efektywność finansowa proponowanych rozwiązań, wyobraźnia i kreatywność przekładająca się na wymierne efekty biznesowe.

  • Komercjalizacja ofert konsumenckich i portfolio produktów
  • Tworzenie komunikatów korzyści wspierających sprzedaż
  • Wzmacnianie zaangażowania klientów i pobudzanie rotacji produktów
  • Dobór i ocena opłacalności narzędzi marketingu sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie obecnych
  • Rozwój komunikacji z klientem wzmacniającej długofalowe relacje

 

Konsultant z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach FMCG oraz sektorze bankowym na stanowiskach wyższego szczebla w obszarze marketingu.

Szczególnie bliski jest mu model komunikacji i zarządzania w amerykańskich i francuskich organizacjach. Z sukcesami zarządzał marketingiem marki oraz handlowym na poziomie polskim oraz międzynarodowym. Tworzył od podstaw i rozwijał komunikację marki, przeprowadził szereg badań potrzeb klientów i konsumentów. przygotowywał wprowadzenie nowych produktów na rynek, strategię dystrybucyjną oraz komunikację. Wspierał rozwój talentów w ramach programów managerskich oraz zarządzał kilkuosobowymi zespołami o różnym poziomie zaszeregowania pracowniczego.

  • FMCG
  • Gastronomia i Hotelarstwo
  • Bankowość
  • Farmacja

Patrycja Woszczyk

Konsultant

Zarządzanie Pokoleniami, Budowanie zaangażowania, Rozmowy Rozwojowe

Życiową misją Patrycji jest inspirowanie pracowników i liderów do nieustannego rozwoju oraz uczenie organizacji, jak czerpać siłę z zarządzania różnorodnością. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem zaangażowania pracowników będących na różnych etapach rozwoju zawodowego oraz podnoszeniem efektywności osobistej. Jest współautorką Power Auditu (narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników) oraz raportów w ramach cyklu pt. „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”

  • Zrozumienie pokoleń przekładające się na efektywność biznesową
  • Obsługa dojrzałego klienta
  • Konstruktywny i motywujący dialog
  • Międzypokoleniowe zarządzanie pracownikami

Trenerka, 8 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami, 14 lat w sprzedaży, autorka i współautorka ponad 150 narzędzi badawczych, przez 6 lat zarządzała pracownikami wiedzy. Autorka ponad 40 publikacji tematycznych (w tym na temat zachowań podejmowanych przez pracowników i liderów, mających wpływ na poziom ich energii, zaangażowania oraz skuteczności). Odpowiadała za kreowanie produktów, politykę cenową, relacje z klientami, reprezentowanie firmy na konferencjach i w kontaktach z mediami. Kierownik merytoryczna projektów związanych z zarządzaniem pokoleniami, twórczyni autorskich programów szkoleniowych w tym zakresie.

  • IT
  • Telefonia komórkowa
  • Logistyka
  • Farmacja
  • Bankowość
  • FMCG

Wiemy, że zmieniliśmy oblicze firm
i skutecznie rozwinęliśmy kompetencje ludzi

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe i już dziś dołącz do ich grona!