Szkolenie: Obsługa klienta Zmiana kultury relacji z klientem, na zapadające w pamięci wyjątkowe doświadczenie

Cele szkolenia z obsługi klienta

  • Budowanie wartości organizacji
  • Employer Branding: pracownik ambasadorem firmy
  • Przywództwo w zespole i motywowanie pracowników
  • Główne czynniki budowania zaangażowanie i organizacji pracy
  • Modele i style zarządzania i rola managera
  • Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
  • Wspieranie rozwoju talentów
  • Informacja zwrotna, egzekwowanie i dyscyplinowanie opornego pracownika
  • Komunikacja i współpraca w organizacji
  • Zarzadzanie zmianą

Dzięki szkoleniom OSCAR&CO zwiększyliśmy zyski stawiając na lepsze zrozumienie ukrytych potrzeb klientów. Czujemy satysfakcję, że mogą oni naprawdę zasmakować życia w progach naszego hotelu.

Wiemy, że zmieniliśmy oblicze firm
i rozwinęliśmy managerów

Pozostaw nam swoje dane kontaktowe i już dziś dołącz do ich grona!