Szkolenie: Obsługa klienta Zmiana kultury relacji z klientem, na zapadające w pamięci wyjątkowe doświadczenie
Cele szkolenia z obsługi klienta
- Budowanie wartości organizacji
- Employer Branding: pracownik ambasadorem firmy
- Przywództwo w zespole i motywowanie pracowników
- Główne czynniki budowania zaangażowanie i organizacji pracy
- Modele i style zarządzania i rola managera
- Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności
- Wspieranie rozwoju talentów
- Informacja zwrotna, egzekwowanie i dyscyplinowanie opornego pracownika
- Komunikacja i współpraca w organizacji
- Zarzadzanie zmianą
Dzięki szkoleniom OSCAR&CO zwiększyliśmy zyski stawiając na lepsze zrozumienie ukrytych potrzeb klientów. Czujemy satysfakcję, że mogą oni naprawdę zasmakować życia w progach naszego hotelu.
Wiemy, że zmieniliśmy oblicze firm
i skutecznie rozwinęliśmy kompetencje ludzi
Pozostaw nam swoje dane kontaktowe i już dziś dołącz do ich grona!